Modlitwa do Ducha Świętego - św. Jan z Fecamp

Miłości Boża, więzi świętości, która jednoczysz Ojca Wszechmogącego i Jego Błogosławionego Syna; Duchu Obrońco, który możesz wszystko; słodki Pocieszycielu smutnych, napełnij moje serce mocą Twego uzdrowienia. Niech Twoja miłosna obecność napełni radością, dzięki Twojej jaśniejącej i promiennej światłości, zakamarki mojego sumienia, które jest świątynią opuszczoną. Przyjdź i ożyw swą obfitą rosą to, co zwiędło w czasie długiej suszy. 
Przyjdź, o przyjdź, Ty najlepszy Pocieszycielu mojej zbolałej duszy. Jesteś jej wsparciem w doświadczeniu i w trudnym życiu. 
Przyjdź Ty, który obmywasz, co nieczyste i leczysz moje rany. 
Przyjdź, Mocy słabych, podtrzymaj tych, którzy się chwieją. 
Przyjdź, Ty, który pouczasz pokornych i zwyciężasz zarozumiałych. 
Przyjdź, Ojcze sierot, pełen czułości, który osądzasz pobłażliwie wdowy. 
Przyjdź, nadziejo biednych, umocnienie tych, którzy się potykają. 
Przyjdź, cudowna chwało wszystkiego, co żyje. 
Przyjdź, gwiazdo marynarzy i porcie rozbitków. 
Przyjdź, jedyne zbawienie umierających. 
Przyjdź, najświętszy z duchów, przyjdź i zmiłuj się nade mną. 
Uczyń mnie podobnym do Ciebie i pochyl się łaskawie nade mną. 
Niech moja małość znajdzie łaskę u Twojej wielkości, moja słabość w Twojej sile i mocy. 
Niech wszystko się stanie według Twego nieskończonego miłosierdzia, przez Jezusa Chrystusa, mojego Zbawiciela, który żyje w jedności z Ojcem i z Tobą, który jest Bogiem na wieki wieków. Amen
św. Jan z Fecamp

Drukuj to!

CONVERSATION

0 Komentarze:

Prześlij komentarz