Modlitwa do św. Jana Marii Vianney'a

Święty Janie Mario Vianneyu, który jesteś wzorem Chrystusowego kapłana i prezbitera, otocz mnie opieką i wypraszaj dla mnie Bożą łaskę na każdy dzień. Naucz mnie miłości do Sakramentów Świętych jako fundamentu życia, zwłaszcza Sakramentu Ołtarza w którym Sam Pan oddaje się nam i jednoczy się z nami w miłości. Niech Twoja rada, będąca udziałem w Bożej Mądrości będzie moim wsparciem w trudach i niebezpieczeństwach życia, a przykład Twojej służby bliźniemu i ofiary za niego, wytyczy moją drogę do Pana. Święty Kapłanie, strzeż mnie przed grzechem i naucz odnajdywania i gorliwego wypełniania woli Bożej każdego dnia i w każdej, nawet najdrobniejszej sprawie. Podziel się ze mną darem Twojej modlitwy, abym umiał wznieść swoje serce ponad sprawy tego świata do Boga, który jest Wszystkim dla każdego. Święty Janie Mario naucz mnie skutecznie odpierać pokusy i napaści Złego, abym dzięki pokorze i wierności, przy Twojej pomocy, zwyciężał w tej walce i tak oddawał chwałę Bogu, przez Chrystusa Pana naszego. Amen.

Drukuj to!

CONVERSATION

0 Komentarze:

Prześlij komentarz