Modlitwa uwielbienia. Jezu wielbię Ciebie

Panie, wejdź do mego serca z łaską Twojej miłości, w której chcę oddać Ci chwałę. Wielbię Cię, bo nade mną też powiedziałeś, że jestem Twoim umiłowanym synem, umiłowaną córką. Wielbię Cię, bo też miałem swój Jordan, w którym mogłem usłyszeć, jak bardzo mnie kochasz.

Proszę Cię, odnawiaj we mnie doświadczenie Twojej miłości, odnawiaj we mnie doświadczenie Jordanu, w którym mówisz, że jestem umiłowany. Niech to doświadczenie pomoże mi wygrywać walki duchowe. Ja chcę wciąż mieć przed oczami Boga, aby diabeł nigdy nie mógł podważyć Jego miłości, aby nigdy nie mógł podważyć tego, że On jest dobry. 

Panie, niech płynie Twoja miłość do mojego serca wszędzie tam, gdzie jest jej brak, wszędzie tam, gdzie diabeł próbuje ją podważać. Zanurz mnie, Panie w Twojej miłości jak w Jordanie. 

Wielbię Cię, Panie, w tym, co uczyniłeś mi przez Ducha Świętego, w tym, jak przemieniłeś moje życie. Dzisiaj namaść mnie ponownie. Wyciągam do Ciebie ręce z pragnieniem, abyś odnawiał moje życie w Duchu Świętym. Panie, daj mi czujność przez Ducha Świętego, abym strzegł się wszelkich pokus i podstępów złego ducha. 

Przyjdź, Duchu Święty, z mądrością, abym czuwał i modlił się, abym nie uległ pokusie. Przyjdź z głęboką mądrością do mojego serca, abym nie wchodził w dialog ze złem, aby mógł zobaczyć, gdzie mam najsłabsze obwarowania mojego życia. Poślij, Panie, Twojego Ducha, abym mógł wygrywać. Chroń mnie przed głupotą dialogu ze złym duchem, chroń mnie przed głupotą dialogu z pokusą. Przyjdź, Panie! 

Daj mi na nowo Twojego Ducha, nie dla doświadczenia wrażeń, nie dla jakichś zewnętrznych efektów czy uciech, ale bym mógł wygrywać walki duchowe. Daj mi Ducha mądrości, abym potrafił rozpoznawać podstępy złego ducha. Daj mi Ducha Świętego, abym mógł jak najszybciej reagować, gdy przychodzi pokusa. 

Wiem, Panie, że Twoim pragnieniem jest to, bym był zwycięzcą, dlatego daj mi Ducha Świętego, abym rzeczywiście się nim stawał. 

Chcę Cię uwielbić, Panie, w wypełnianiu Twojej woli. 
Chcę Cię uwielbić w walce z grzechem i w moim wyborze Ciebie. 

Panie, bądź błogosławiony, niechaj płynie pieśń chwały z mojego nowego serca, o które wciąż muszę walczyć, z mojego nowego serca wciąż narażonego na niebezpieczeństwo upadku. Z mojego nowego serca niech popłynie uwielbienie w mocy Twojego Ducha. Niech Duch Święty uwielbi Ciebie we mnie. Amen.

Drukuj to!

CONVERSATION

0 Komentarze:

Prześlij komentarz