Wzywanie Najświętszego Imienia Jezus

Jezu! bądź sam celem jedynym mojej miłości.
Jezu! bądź moją umiejętnością, moją mocą i moją mądrością.
Jezu! bądź moją. pomocą, moją obroną i moim królem.
Jezu! bądź moją wielkością, moim przykładem i mojem prawem.
Jezu! bądź moją nadzieją, mojem żądaniem i moim podziałem.
Jezu ! bądź moim skarbem, moim pokojem i mojem dziedzictwem.
Jezu! bądź moją słodyczą, moim smakiem i mojem pragnieniem.
Jezu! bądź moim odpoczynkiem, moją rozkoszą i mojem szczęściem.
Jezu! bądź w mojem sercu i w moich ustach.
Jezu ! bądź na zawsze jedynem dobrem, któreby mnie obchodziło.
Jezu! bądź moją drogą i kieruj wszystkiemi mojemi krokami.
Jezu! bądź mi Jezusem w dzień mojej śmierci. Amen.

źródło: Modlitewnik „Bóg Nadzieja Nasza”  str. 333. Rok wydania 1864. Kraków

Drukuj to!

CONVERSATION

0 Komentarze:

Prześlij komentarz