Koronka o Najświętszym Imieniu Jezus

INTENCYA
Ojcze niebieski Boże, w dosyć uczynieniu zasług najdroższej męki i wylaniu krwi Syna Twego w zasługach przenajświętszej Matki, wszystkich Świętych i Aniołów Bożych zaczynam Koronkę prosząc w Imię najsłodszego Syna Twego Jezusa, racz mnie wysłuchać, o co pokornem sercem proszę. 

Tu wymień, o co chcesz Pana Boga prosić
Y. Boże ! Ku wspomożeniu memu wejrzyj 
R. Panie! Ku ratunkowi memu pokwap się 
V. Chwała Ojcu i Synowi i Duchowi Świętemu. 
R. Jak była na początku, teraz i zawsze i na wieki wieków. Amen. 

Potem siedem razy mówić: 
Najsłodsze Imię Jezus, zmiłuj się nade mną, o co Cię pokornie proszę. 

A na końcu powstawszy, mów: 
Magnifikat. Wielbi duszo moja Pana itd... 

Potem klęcząc zmówić: 
Zdrowaś Marya… 


Modlitwa do Najświętszej Maryi Panny
Najświętsza Panno, Matko miłosierdzia, Matko strapionych, pocieszycielko wszystkich w Tobie ufających, proszę Cię przez błogosławioną czystość panieństwa Twego, przez najsłodsze Imię Syna Twego Jezusa i Serce jego Przenajświętsze; módl się za mną grzesznym i pociesz mnie w tej mojej potrzebie. Amen.

Ofiarowanie Koronki
Najsłodszy Jezu! Ofiaruję ja Tobie tę Koronkę, a przez najsłodsze to Imię Twoje Jezus, proszę Cię, w tej mojej potrzebie, wszakżeś raczył rzec słowem swojem: o cokolwiek Ojca mego w Imię moje prosić będziecie, to wam wszystko dano będzie, proszę Cię, Panie! Mając ufność w miłosierdziu Twojem, że mnie wysłuchać raczysz w tej mojej potrzebie, a Ciebie, Panno najświętsza, Matko miłosierdzia, pocieszycielko wszystkich utrapionych, przez niepokalane poczęcie Twoje, przez miłość Trójcy Przenajświętszej, proszę módl się za mną do Syna Twojego. Amen.


źródło: Modlitewnik
             „Wianek ku czci Najświętszej Marii Panny” – rok wydania 1894r. Gliwice

Drukuj to!

CONVERSATION

0 Komentarze:

Prześlij komentarz