Nowenna do Opatrzności Bożej

(Poniższą modlitwę odmawia się przez 9 dni)

O najmiłosierniejszy Boże, który nawet o najmniejszym robaczku masz staranie, którego Opatrzność czuwa i najmądrzej kieruje losami narodów i każdego człowieka, wierzę, iż na świecie nic się nie dzieje ślepym trafem ale z woli albo dopuszczenia Twojego. 

Proszę Cię więc, Boże, napraw to, co zepsułem, sprzeciwiając się Twoim Ojcowskim rozporządzeniom i spraw, abym od tej chwili, ze wszystkich okoliczności, zdarzeń i krzyżów w życiu umiał wyciągnąć olbrzymią chwałę dla Ciebie, Panie, i ogromny, zbawienny kapitał wiecznotrwały dla mej duszy! 
Widzisz najdobrotliwszy Ojcze, jak teraz pragnę tej łaski, jeżeli więc to jest zgodne z wolą Twoją i dobrem dla mej duszy, racz mi jej udzielić! Wszak powiedziałeś: „Zaprawdę, mówię wam, iż ktobykolwiek rzekł tej górze podnieś się, a wrzuć się w morze i nie wątpiłby w sercu swoim, ale by wierzył, że się stanie, co by wyrzekł, stanie się mu" (Mk 11, 23). I znów: „Jeżeli Mnie o co prosić będziecie w Imię Moje, to uczynię" (J 14,14). 
A więc: W Imię Twoje błagam Cię, o... z Niepokalaną, Matką Twoją i moją, jednocząc się przez Jej Serce to mówię: „Oto ja służebnica Pańska, niechaj mi się stanie według słowa Twego". 
Na wyjednanie tej łaski, ofiaruję Ci Boże Ojcze Krew, Serce, Oblicze Pana Jezusa i skarb Kościoła Świętego. 
O Boska Opatrzności, kieruj mną i moimi rodakami, racz czuwać nad moim losem oraz całej Polski, abyśmy wszyscy zdobyli szczęście wieczne i tę słodką, Najmiłosierniejszą Twoją Opatrzność Boże, wielbili ze Świętymi w Niebie. Przez Chrystusa Pana naszego. Amen. 

Najświętsza Maryjo Panno, Święty Józefie, Święty Antoni i Święci moi Patronowie, przyczyńcie się za mną i ofiarujcie na moje intencje Boskiej Opatrzności, Wasze zasługi.

Drukuj to!

CONVERSATION

0 Komentarze:

Prześlij komentarz