Modlitwa o uwolnienie od alkoholizmu

Ojcze, bądź uwielbiony w Twojej miłości, która jest źródłem życia. 

Pobłogosław swoją obecnością tę modlitwę, którą w imieniu Jezusa Chrystusa zanoszę do Ciebie. 

Staję najpierw wobec Twojego majestatu, uznając Twoją wielkość, a przyznając się do własnej małości. 

Ogłaszam Twoją miłość we mnie (lub: w N...) i dziękuję już teraz za owoce Twojego nawiedzenia, Twojej Opatrzności i łaski.

Wyznaję Tobie moje grzechy, zwłaszcza winę alkoholizmu (lub: w imieniu N... pokutuję wobec Ciebie za grzechy, zwłaszcza za winę alkoholizmu). 

Proszę, przebacz i uzdrów. 

Przyzywam Krwi Jezusa Chrystusa, jedynego Zbawiciela, w którego ranach jest nasze uzdrowienie (Iz 53, 5d). 

Niech On mnie obmyje z mojej nieprawości i da nowe życie. 

Sprzeciwiam się duchowi alkoholizmu, duchowi zniszczenia i śmierci, duchowi zerwania relacji z Tobą i bliźnimi. 

Odrzucam tego ducha pod chwalebny Krzyż Pana naszego, Jezusa Chrystusa. 

Ojcze, wypełnij uwolnione miejsca łaską Ducha Świętego, ustanów przez Niego panowanie Zmartwychwstałego we mnie (lub: w N...). 

Daj mi nowe życie (lub: daj N... nowe życie).

Chwała Ojcu i Synowi, i Duchowi Świętemu, jak była na początku, teraz i zawsze i na wieki wieków. Amen.

źródło: magazynfamilia.pl

Drukuj to!

CONVERSATION

0 Komentarze:

Prześlij komentarz