Modlitwa Wyzwolenia


          Panie Jezu Chryste! Uznaję Cię moim Stwórcą, Zbawcą, Panem i Królem. Ty wziąłeś na siebie moje grzechy i umarłeś za nie na krzyżu, a trzeciego dnia zmartwychwstałeś, teraz zaś przekazujesz przebaczenie przez swój Kościół w sakramencie pokuty i pojednania. Dziękuję Ci, Panie Jezu, za to, co uczyniłeś dla mnie i dla całej ludzkości. Swoim posłuszeństwem wobec woli Ojca Niebieskiego zwyciężyłeś pysznego szatana i wyzwoliłeś nas z jego niewoli.
          Wysławiam Cię i uwielbiam, o Boże, nieogarniony w swej miłości, dobroci i miłosierdziu. 

Maryjo Niepokalana, Święty Michale Archaniele, mój Aniele Stróżu, wszyscy Aniołowie i Święci, a zwłaszcza nasi patronowie, dopomóżcie mi w wysławianiu Boga, który mnie kocha, przebacza moje grzechy i daje Siebie na duchowy pokarm dla mej duszy!
          Przepraszam Cię, Panie Jezu, za tak ospałe i oziębłe dawanie odpowiedzi na Twoją miłość i za to, że nie otwieram się w pełni na działanie Ducha Świętego, na przyjęcie Twoich łask, nie korzystam w pełni z władzy i mocy, której mi udzieliłeś do pokonania szatana i złych duchów.
          Żałuję, Panie, że wiele razy uległem ich kłamstwu i nie wykonywałem Twoich nakazów i przykazań.
Przebacz mi, mój Zbawicielu! 
Chcę odtąd całkowicie należeć do Ciebie, bowiem wszystko mogę w Tobie, który mnie umacniasz! 
Wyrzekam się szatana i jego nieposłuszeństwa, kłamstwa i samowystarczalności. 
Wyznaję, że bez Ciebie, Panie, nie mogę uczynić nic dobrego. 
Dlatego, licząc na Twe miłosierdzie i na osłonę Twojej najdroższej Krwi, na wstawiennictwo Twej Najświętszej Matki Maryi i mojej duchowej Matki, na pomoc Świętego Michała Archanioła, mego Anioła Stróża, wszystkich chórów anielskich i wszystkich świętych, nakazuję szatanowi: 
Odejdź ode mnie aż na dno piekła i nie wracaj więcej! Odejdź od moich bliskich,(od mego męża, żony, syna, córki, moich dzieci), moich krewnych, sąsiadów, przyjaciół i znajomych! 
Jezus Chrystus jest moją siłą i mocą! 
Wierzę w Ciebie, Panie Jezu, i chcę zawsze należeć do Ciebie!
W imię Jezusa rozkazuję wam, przeklęte duchy: 
Odejdźcie ode mnie i od moich bliskich! 
Odejdźcie, duchy pychy, nieczystości i zazdrości! 

Mocą Chrystusa nakazuję: 
Odejdź ode mnie i od moich bliskich, szatanie gniewu, obżarstwa, pijaństwa i lenistwa! 
Idź precz, duchu nienawiści, rozłamów i przemocy! 
Strącam cię na dno piekła!

Należę do mego Zbawcy i Pana Jezusa Chrystusa. 
On przelał za mnie swoją Krew, Jego na wieki chcę wysławiać i uwielbiać, i Jemu dziękować. 
Panie Jezu, ulecz wszystkie rany mojej duszy i mojego ciała! Uzdrów rany mego niemowlęctwa i dzieciństwa, rany młodości i wieku dojrzałego.

O, mój Zbawicielu! Chcę odtąd używać mego zdrowia i wszystkich moich sił do czynienia dobrze i do zachowania Twoich świętych przykazań. 
Dziękuję Ci za to, że mnie miłujesz odwieczną miłością, że uzdrawiasz i umacniasz całą moją osobę. 
Razem z Maryją Niepokalaną, z świętym Michałem Archaniołem, z aniołami i wszystkimi świętymi chcę wysławiać Twoje imię: Chwała Ojcu i Synowi i Duchowi Świętemu, jak była na początku, teraz i zawsze i na wieki wieków. Amen.






źródło: wojskogedeona.pl

Drukuj to!

CONVERSATION

0 Komentarze:

Prześlij komentarz