Modlitwa o uwolnienie od lęku

Drogi Ojcze niebieski, przychodzę do Ciebie jak dziecko. Proszę Cię, abyś wziął mnie w swoją opiekę i napełnił mnie prawdziwą bojaźnią Bożą dziecka Bożego, które nie czuje strachu przed Ojcem, ale lęka się urazić Jego miłość. Wyznaję, że bałem się Ciebie z powodu braku zaufania i niewiary. Nie zawsze żyłem wiarą w Ciebie i często polegałem na moich własnych siłach i ziemskich środkach, ziemskich zabezpieczeniach. 
Dziękuję Ci, że mi przebaczasz. Postanawiam pielęgnować w sercu wiarę w prawdę, że Ty nie dajesz mi ducha bojaźni, ale mocy, miłości i wdzięczności (2 Tm 1,7). Dlatego wyrzekam się wszelkiego ducha lęku, proszę Cię, byś mi objawił wszystkie lęki, które mnie opanowują. Ukaż mi, jak bardzo stałem się lękliwy i w jakie kłamstwa diabelskie uwierzyłem. 
Pragnę żyć mocnym, odpowiedzialnym życiem w mocy Ducha Świętego. Ukaż mi, jak te różne lęki mi w tym przeszkadzają, abym mógł się ich wyrzec. Pomóż mi je wszystkie wyznać, wyrzec się ich i pokonać w sobie wszelki lęk przez wiarę w Ciebie, w imię Pana naszego Jezusa Chrystusa. Amen.




Drukuj to!

CONVERSATION

0 Komentarze:

Prześlij komentarz