Troje pozdrowienia Najświętszej Panny dla uproszenia szczęśliwej śmierci

Zdrowaś Maryjo ...

O Pani moja, Maryjo Święta, którą Bóg Ojciec z wszechmocności swojej nad wszystkie Mocy wywyższył: racz zlitować się nade mną, miłosierdzia Twojego błagam, w godzinę śmierci mojéj; a wszelką moc zbawieniu memu przeciwną odwróć ode mnie.

Zdrowaś Maryjo ...

O Opiekunko moja, Maryjo Święta, którą Syn Boży z wszechmocności swojej taką umiejętnością i jasnością udarował, że wszystkie światłości Niebieskie od Ciebie pochodzą: racz zlitować się nade mną, miłosierdzia Twojego błagam, w godzinę śmierci mojéj; a światłem zupełnéj wiary duszę moją ubezpieczyć, iżby jéj żaden błąd, żadna pokusa nie zwalczyły.

Zdrowaś Maryjo ...

O Matko moja, Maryjo Święta, którą Duch Święty z wszechmocności swojej najwyższą i najobfitszą miłością swoją natchnął i napełnił na wieki: racz zlitować się nade mną, miłosierdzia Twojego błagam, w godzinę śmierci mojej; a obdarz mię najłaskawiej taką słodyczą miłości Bożej, iżby mi wszelka ciężkość śmierci ziemskiej przemieniła się w radość wiekuistą życia Niebieskiego. Amen.

źródło: Modlitewnik „Ołtarzyk Polski Mniejszy" Rok wydania 1841. str 245

Drukuj to!

CONVERSATION

0 Komentarze:

Prześlij komentarz