Codzienne ofiarowanie się Sercu Niepokalanej Maryi Panny

          Bądź pozdrowiona z zorzą dzisiejszego poranku Maryo, pełna łaski, Pan jest z Tobą, Tyś błogosławiona między niewiastami, i błogosławiony owoc żywota Twego Jezus; Tobie ja, o najświętsza Matko moja, i Twojemu najświętszemu Sercu ofiaruję wszystkie modły, wszystkie prace i cierpienia dnia dzisiejszego. Uproś mi łaskę odbywania tego wszystkiego w intencji pobożnej, podobania się Panu Bogu. Bacz Twojemi zasługami one ozdobić, poświęcić i wzbogacić; pozwól mi Sercem Twojem i przez Serce Twoje oddać pokłon Trójcy Przenajświętszej i Boskiemu Jezusa Sercu. Dla Serca Twego łaskawego uproś mnie i wszystkim grzesznikom zupełne rychłe i stateczne nawrócenie. O Marya, najlepsza Matko moja! Zachowaj mnie przez dzień dzisiejszy od upadku i najmniejszego wykroczenia dobrowolnego. Święta Marya módl się za nami teraz i w godzinę śmierci naszej. Amen.

           O Marya bez grzechu poczęta, módl się za nami którzy się do Ciebie uciekamy.


źródło: Modlitewnik „Bóg Nadzieja Nasza” rok wydania 1864. Kraków

Drukuj to!

CONVERSATION

0 Komentarze:

Prześlij komentarz