Modlitwy do ukrzyżowanego i zranionego Jezusa Chrystusa

Oto ja! O dobry i najsłodszy Jezu! Który przed obliczem Twoim upadam na kolana i z największą ducha gorącością błagam Cię i przysięgam, abyś w sercu moim żywe wiary nadziei i miłości uczucia i prawdziwy żal za grzechy moje i poprawy najmocniejszą wolą raczył wyrazić! Gdy z wielką duszy miłością i ubolewaniem Twoje pięć ran rozważam, i myślą przenikam, mając to przed oczyma co o Tobie, Boże mój! Dawid prorok usty przepowiedział; 

„Przebodli ręce moje i nogi moje, policzyli wszystkie kości moje.“

Módlmy się!

Panie Jezu Chryste, przez pięć ran Twoich, które Ci na krzyżu miłość Twoja ku nam zadała, ratuj sługi i służebnice Twoje, któreś najdroższą Krwią odkupił. Amen.

Ktokolwiek spowiedź uczynił i Komunią świętą przyjął i odmówił następną modlitwę do najświętszego Zbawiciela ukrzyżowanego, przed którymkolwiek obrazem, modląc się za potrzeby Kościoła świętego i t. p., może dostąpić odpustu zupełnego i wybawić jedną duszę z czyśćca. Ten odpust nadał Klemens VII, który Benedykt XIV i Pius VII potwierdził 1817 r.


źródło: Modlitewnik
„Wianek ku czci Najświętszej Marii Panny” – rok wydania 1894r. Gliwice

Drukuj to!

CONVERSATION

0 Komentarze:

Prześlij komentarz