Z dziękczynieniem Panu Bogu za doznaną pociechę

Błogosławię Cię, Ojcze niebieski , Ojcze Pana mojego, Jezusa Chrystusa, który raczyłeś pomnieć o mnie ubogim i niegodnym.

Ojcze miłosierdzia, Boże wszelkiej pociechy, Tobie samemu niech będzie dziękczynienie.

Błogosławię Cię i uwielbiam z Synem Twym jednorodzonym i z Duchem Świętym i chwalić Cię pragnę na wieki nieskończone; Panie Boże, święty miłośniku mój!

Kiedy Ty zstąpisz do serca sługi Twego, wszystko się wewnątrz mnie rozweseli.

Ratuj mię, najsłodszy Jezu, od zaślepienia żądz i złości pragnień światowych, iżby pociecha Twej łaski nigdy serca mego nie odstępowała dla grzechów i nieprawości moich.

Spraw, Boże, miłości nieograniczona, iżbym na duchu oczyszczony, wszelkie winy z siebie złożywszy i bojaźni Twej pełny, Ciebie, Stwórcę i Ojca mojego, ze wszystkich sił moich miłował, dla Ciebie cierpieć pożądał i w służbie Twej wytrwał zbawiennie ku dostąpieniu pociechy wiecznej w raju. Przez Jezusa Chrystusa, Pana naszego. Amen.

źródło: Modlitewnik „Bóg Nadzieja Nasza” rok wydania 1864. Kraków

Drukuj to!

CONVERSATION

0 Komentarze:

Prześlij komentarz