Troje pozdrowień do Najświętszej Panny Maryi o szczęśliwą śmierć


(Z objawienia Najśw. Panny ś. Mechtyldzie.)


1 Zdrowaś Maryja


 O Panie moja święta Maryjo, którą Bóg Ojciec z wszechmocności Swojéj Matką jednorodzonego Syna Swego wybrawszy, uczynił przez to pośredniczką u Niego a témsamém śmierci mojéj, odpędzając wszelką przeciwną moc odemnie.


3x Zdrowaś Maryja

 O Panie moja, święta Maryjo, jako Cię Syn Boży taką umiejętnością i jasnością obdarzył, że całe niebo oświecasz, tak w godzinę śmierci mojéj światłością wiary duszę moję oświeć i strzeż, żeby jéj żaden błąd albo niewiadomość nie przekonały.

3x Zdrowaś Maryja

 O Pani moja, święta Maryjo; jako w Ciebie Duch Święty miłość swoję wlał obficie, tak mnie w godzinę śmierci mojéj obdarz słodkością miłości Bożéj, żeby mi wszelka gorzkość śmiertela miłą i słodką się stała. Amen.


źródło: Modlitewnik  "Anioł Stróż chrześcijanina katolika. Zbiór modłów i pieśni dla dusz pobożnych"  wyd. przed 1900. Grudziądz

Drukuj to!

CONVERSATION

0 Komentarze:

Prześlij komentarz