Modlitwa do Boga Ojca

Bądź mi litościw, Boże nieskończony,
Według wielkiego miłosierdzia Twego,
Według litości Twej niepoliczonej
Chciej zmazać mnóstwo przewinienia mego.
Obmyj mnie z złości, obmyj tej godziny,
Oczyść mię z brudu, w którym mię grzech trzyma,
Bo ja poznaję wielkość mojej winy,
A grzech mój zawsze przed mymi oczyma.
Odpuść przed Tobą grzech mój popełniony,
Boś przyrzekł, że ta kary ujdzie głowa,
Którą przyniesie grzesznik uniżony,
By nie mówiono, że nie trzymasz słowa.
Wspomnij, że w grzechu od matki poczęty,
Stąd mi zła skłonność; chociaż z drugiej strony,
Że lubisz prawdę Twej mądrości świętej
I Twych tajemnic jestem nauczony.

† 

Spraw miłościwie, wszechmogący Boże, aby wierni słudzy Twoi, którzy pod zasłoną Imienia Najświętszej Maryi Panny cieszą się Jej opieką, za Jej miłosiernym pośrednictwem od wszelkiego złego uchowani zostali na ziemi i do wesela wiecznego doprowadzeni byli w Niebie. 
Przez Pana naszego Jezusa Chrystusa. Amen. 

źródło: Żywoty Świętych Pańskich na wszystkie dni roku - Katowice/Mikołów 1937r.

Drukuj to!

CONVERSATION

0 Komentarze:

Prześlij komentarz