Modląc się z rozkrzyżowanemi rękami, bardzo miłą oddajemy usługę Chrystusowi Panu

Święta Gertruda mówiła do Chrystusa Pana: »Ach najukochańszy Mistrzu i Nauczycielu mój! proszę Cię, naucz mnie choćby jednego dobrego czynu, jaki bym na pamiątkę męki Twojej najdroższej wypełnić mogą!«. Na to Pan Jezus jej odpowiedział: »Módl się z podniesionemi w kształcie krzyża rękami, przedstawiając obraz męki mojej Bogu Ojcu, łącząc się z tą miłością, z jaką dozwoliłem ręce swoje przybić na krzyżu. Kto tak modlić się będzie w obecności drugich, nie zważając na urąganie, jakich by na siebie ściągnął, ten odda mi taką cześć, jaką by uczcił króla, osadzając go uroczyście na tronie. 

(Ks. 4, ros. 16).

źródło: Modlitewnik
           "Bóg Moją Miłością str. 13.

Drukuj to!

CONVERSATION

0 Komentarze:

Prześlij komentarz