Modlitwa zanurzenia we Krwi Chrystusa na zakończenie dnia

Jezu, zanurzam w Twojej Przenajdroższej Krwi ten kończący się dzień.

Zanurzam ludzi, których spotkałem.

Błogosław tym, którzy myśleli albo  mówili o mnie dobrze.

Błogosław tym, którzy wyświadczyli mi dobro.

Błogosław także tym, którzy wyrazili się o mnie źle - niech ich myśli i słowa mnie nie dotykają, ale też niech i im nie szkodzą.

Jeśli mieli rację - przepraszam, jeśli nie mieli - wybaczam.

Popełnione wobec mnie zło obróć w dobro - ich i moje.

Zanurzam w Twojej Krwi, Panie, wszystkie sytuacje, które dziś zaistniały, wszystkie sprawy, które załatwiłem, rozmowy, które przeprowadziłem.

Zanurzam wszystko, co zrobiłem, co było dobrze - pobłogosław, co było źle - w Swoim  Miłosierdziu napraw.

Proszę, aby Twoja Krew przenikała wszystkie te osoby i sprawy, przynosząc według Twojej woli uwolnienie, oczyszczenie, uzdrowienie i uświęcenie.

Niech zajaśnieje chwała Twojej Krwi i objawi się Jej moc.

Cały ten dzień składam Bogu Ojcu przez wstawiennictwo Maryi, zawierzając Jej moją przeszłość, przyszłość i teraźniejszość, bez warunków i bez zastrzeżeń.

Proszę Cię, o dobrą i spokojną noc dla mnie i moich bliskich oraz o dobrą śmierć dla tych, którzy dzisiaj przejdą do wieczności. Amen.

Drukuj to!

CONVERSATION

0 Komentarze:

Prześlij komentarz