Pozdrowienie wszystkich Ran Chrystusa Pana

Gdy św. Gertruda na uczczenie wszystkich Ran Ciała Pana Jezusa 5466 razy tę modlitwę powtórzyła, ukazał jej się Pan Jezus, z lśniącym kwiatem na każdej ranie, a mile ją pozdrawiając, rzekł: Ukażę ci się w tej zachwycającej postaci w godzinę śmierci twojej i tak cię przyozdobię, jak ty moje Rany tą modlitwą zdobisz i pokryję wszystkie grzechy twoje i tych wszystkich, co w podobny sposób Rany moje pozdrawiać będą, odmawiając tę, albo podobną modlitwę.

(Ks. 4, roz. 35)

Jeśli chcesz stać się uczestniczką obietnicy Chrystusowej przywiązanej do tej modlitwy, odmawiajże modlitwę następującą przez trzy lata codziennie 5 razy; po każdem zaś pięciokrotnem pozdrowieniu dodaj ofiarowanie, jakie Chrystus Pan św. Mechtyldzie dodawać rozkazał. 

(Ks. 4, roz. 52)

Bądź pochwalona najsłodsza, najwdzięczniejsza, najszlachetniejsza, najłaskawsza, najwyższa, najchwalebniejsza, najwyborniejsza, zawsze jednostajna Trójco Przenajświętsza, za drogie Rany najsłodszego Jezusa Chrystusa, Jezusa, jedynego przyjaciela, jedynego wybranego duszy mojej.

Ofiarowanie tej modlitwy po pięciokrotnem powtórzeniu

Panie Jezu Chryste, Synu Boga żywego, przyjmij ode mnie modlitwę niniejszą, z tą niepojętą miłością, z jaką wszystkie rany na Ciele Twojem podjąłeś; a zmiłuj się nade mną i nad wszystkimi grzesznymi, oraz nad każdym prawowiernym żywym i umarłym. Daj nam wszystkim łaskę, udział w miłosierdziu swojem, odpuszczenie  grzechów i żywot wieczny. Amen.

źródło: Modlitewnik
           "Bóg Moją Miłością" str. 95.

Drukuj to!

CONVERSATION

0 Komentarze:

Prześlij komentarz