Modlitwy poranne

Skoro tylko sic obudzisz, mówił Chrystus Pan do świętej Gertrudy, pozdrów Najświętsze Serce moje, ofiarując mi swoje. (Ks. 3, roz. 16).

Wielbię Cię, wychwalam i pozdrawiam najsłodsze Serce Jezusa Chrystusa! z którego jako ze źródła miodopłynnego łask, wszelkie dobro i wszelka słodycz spłynęła i spływa. Dzięki Ci składam ze wszystkich sił duszy mojej, źeś mnie tej nocy strzegło, oddając za mnie Bogu Ojcu chwałę i dziękczynienie. A teraz, o słodka miłość moja, Jezu mój kochany! oddaję Ci nędzne i niegodne serce swoje jako ofiarę poranną, i z jak najwiekszem nabożeństwem zamykam je w najsłodszem Sercu Twojom, całkiem Mu je powierzając, oraz proszę, abyś w nie przelać raczył Boskie swoje potoki, i toż serce zapalił świętą swoją miłością. Amen.

źródło: Modlitewnik
            "Bóg Moją Miłością str. 1.

Drukuj to!

CONVERSATION

0 Komentarze:

Prześlij komentarz