Modlitwa do najsłodszego Imienia Jezus

O dobry Jezu, o Jezu najpobożniejszy, o Jezu najsłodszy, o Jezu, Synu Boga i Panny Maryi, pełen miłosierdzia i łaskawości! O słodki Jezu, zmiłuj się nade mną według wielkiego miłosierdzia Twego. 0 najlitościwszy Jezu, przez drogą Krew, jaką za nas grzesznych z Ciała Swego Przenajświętszego wytoczyłeś, błagam Majestat Twój i pokornie proszę, abyś mnie ze wszelkiego szału grzechowego oczyścił, a lubom nędzne i niegodne stworzenie, pokornie odpuszczenia grzechów żebrzące, błagani Najsłodszego Imienia Jezus wzywając, racz miłosierne i łaskawe oczy Swoje na mnie obrócić! 0 Imię Jezusa, Imię słodkie, Imię Jezusa, Imię wszelkich pociech pełne, Imię Jezusa, Imię miłości pełne! Cóż bowiem jest Jezus, jeśli nie Zbawiciel? Więc, o Jezu, dla Najświętszego Imienia Twego bądź mi Jezusem, a zbaw mnie! Nie dopuszczaj mi zginąć, mnie, któregoś drogą krwią Swoją odkupił! O dobry Jezu, którego wszechmocna dobroć z niczego mnie stworzyła, niech mnie nie zgubi nieprawość moja. 0 najłaskawszy Jezu! zmiłuj się nade mną, teraz gdy czas jest zmiłowania, żebyś mnie nie potępił, gdy przyjdzie czas sądu Twojego. 0 najlitościwszy Jezu, jeśliby surowa sprawiedliwość Twoja chciała mnie zgubić, udaje się i uciekam pod Ojcowską opiekę łaskawego miłosierdzia Twego. O najukochańszy Jezu, o Jezu, jedyna pociecho pragnących Ciebie, o Jezu najcichszy! O Jezu, Jezu, Jezu, przyjmij mnie w liczbę wybranych Swoich; o Jezu, żywocie w Ciebie wierzących, o Jezu, ufności do Ciebie się udających! O Jezu, słodkości Ciebie kochających, sprawże to, abym Ciebie samego kochał, Tobie samemu jak najwierniej służył, a przy końcu nędznego żywota doczesnego Ciebie nie stracił na wieki. Amen.

źródło: Modlitewnik
           "Bóg Moją Miłością" str. 86.

Drukuj to!

CONVERSATION

0 Komentarze:

Prześlij komentarz