Modlitwa przed wyjściem z kościoła

Najsłodszy Jezu! dziękuję Ci serdecznie za wszelkie łaski, których mi w tym kościele użyczyć raczyłeś; a ponieważ teraz opuścić go muszę, ofiaruję Ci modły i nabożeństwo swoje w połączeniu z najdoskonalszemi i najskuteczniejszemi modlitwami Twojemi, prosząc usilnie, abyś modlitwy, jakie tu w tym domu Bożym odmawiałem, w Sercu swojem Boskiem uświęcił, oraz połączył ze wszystkiemi świętemi pragnieniami, jakiemi kiedykolwiek serca swoich Świętych natchnąłeś. 

Racz je, Panie Jezu! ofiarować w ten sposób Bogu Ojcu za wszystkie niedbalstwa moje, tak, aby ta ofiara była z mojej strony najwdzięczniejszem zadosyćuczynieniem, a dla Ciebie, Boże, miłem całopaleniem! 

A teraz, udziel mi, o Jezu! najświętszego błogosławieństwa, jakoś, do nieba wstępując, błogosławił Apostołom, abym mocą i dzielnością tego błogosławieństwa ukrzepiony, na zawsze w łasce Twojej. trwał, i zawsze wiernie Tobie służył. Amen.

źródło: Modlitewnik
           "Bóg Moją Miłością str. 12.

Drukuj to!

CONVERSATION

0 Komentarze:

Prześlij komentarz